X

    בניית אתרים

    אראדון מציגה –  אתרי אינטרנט מכוונים שיווק דיגיטלי ממומן וקידום אורגני ברמה אחרת לעסק שלכם

    האינטרנט נמצא היום במרכז העניינים בכל מקום, ובעזרת מחשבה יצירתית אפשר להגיע לאיזון המושלם בין נראות (עיצוב האתר) לבין דרישותיו הקפדניות של גוגל לטובת קידום אורגני, כך נגדיל משמעותית את הפניות (לידים) שיתקבלו ויחס אחוזי ההמרה של הגולשים באתר שלנו. אנו מתיימרים לטעון שאנו מכירים את הדרך 🙂 ובעזרת הכוונה מקצועית ואישית נייצר אתר שמותאם בדיוק בשבילכם ומועדף על ידי המנוע חיפוש.

    עיצוב אתרים

    מיתוג ועיצוב עסקים באינטרנט

    לעצב אתר אינטרנט זה לא סתם לצייר. בעיצוב אתרים דרוש מחקר קודם של: קהל יעד, מטרות האתר (שעליו מבוססות כל ההנעות לפעולה), אתרי מתחרים והבנת
    צרכי המשתמש. המון מחשבה מושקעת בתהליך של עיצוב אתר ולכן חשוב לבחור חברה של עיצוב אתרים מומחית בנושא.

    בניית אתר

    בניית אתר אינטרנט בהתאמה אישית

    לאחר שהשגנו את הנוסחה המנצחת של אפיון מצויין ועיצוב יפה שמשרתים את מטרות העסק, הגיע זמן תהליך בניית אתר האינטרנט. תהליך הבנייה נקרא פיתוח אתר. היום נהוג לפתח אתרים בקוד פתוח שלא מגביל את הלקוח לניידות עתידית של האתר ומוזיל משמעותית עלויות פיתוח.

    פיתוח אתרים במגוון רחב

    אנו מתמחים במגוון רחב של פיתוח אתרים כגון: בניית אתרים בוורדפרס – בניית אתרי מסחר (חנויות וירטואליות בווקומרס woocommerce) – בניית אתרי תוכן גדולים – בניית פורטלים – בניית אתר בג'ומלה – פיתוח מערכות קסטומליות לפי צורך הלקוח מבוססות Bootstrap ועוד…

    קידום אתרים

    קידום/שיווק ממומן (PPC) ו- קידום אורגני במנועי חיפוש

    אז יש לנו אתר! איזה כיף:) עכשיו הגיע השלב השני והחשוב ביותר איך אני גורם לאנשים להגיע אליו? אז התשובה לשאלה הזו נקראית:  קידום אורגני בגוגל או אופטימיזצייה של האתר למנועי חיפוש (אבל בינינו GOOGLE זה המנוע חיפוש שמעניין אותנו).  קרא עוד…

    לקוחות

    אראדון מציגה: אתרי אינטרנט ברמה אחרת לעסק שלכם

    בניית אתר מובייל

    הידעת?

    יותר מ-50% מגולשי האתר שלך נכנסים אליו דרך אחד ממכשירי המובייל (סמארטפון) המתרוצצים להם בשוק.
    אתר שלא מותאם למובייל גורם להרבה יותר נזק מסתם איבוד לידים עתידיים , הוא גורם נזק תדמיתי לעסק שלך!
    אתר אינטרנט שנבנה מלכתחילה מותאם למובייל נקרא 'אתר רספונסיבי', אם אתה לא מכיר את המונח 'אתר רספונסיב', כנראה שהאתר שלך נבנה לפני שהוא נולד, לא נורא, יש לנו מגוון של פתרונות איכותיים להציע לך.

     

    0
    0
    0

    פיתוח אפליקציות

    יש לכם רעיון לאפליקציית מובייל? חולמים על סטארטאפ או סתם על אפליקציית מובייל מגניבה לעסק?
    (סמארטפון) המתרוצצים להם בשוק. אתר שלא מותאם למובייל גורם להרבה יותר נזק מסתם איבוד לידים עתידיים , הוא גורם נזק תדמיתי לעסק שלך! אתר אינטרנט שנבנה מלכתחילה מותאם למובייל נקרא 'אתר רספונסיבי'.

    קידום אתרים

    קידום אתרים ממומן הוא קידום אתרים המתייחס למודעות הניצבות בצידי המסך בעמודי התוצאות של גוגל
    או באתרים שונים ברשת של גוגל, באפליקציות, ובאתרים המספקים לה
    שטחי פרסום (רשת המדיה).

    קידום אורגני בגוגל

    קידום אתרים אורגני הוא קידום אתרים המתייחס לחלק הלא ממומן של תוצאות החיפוש. זהו אותו החלק אשר מופיע ישירות מתחת לתיבת החיפוש של גוגל וסדר התוצאות בו נקבע לפי הרלוונטיות של כל אתר לביטוי שהמשתמש הקליד בתיבה עצמה.

    מה זה קידום אורגני בגוגל ולמה הוא חשוב לאתר שלי? הכי קל להסביר את ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל בהקבלה של השכרת דירה או רכישת דירה, בזמן שנקים וננהל קמפיין ממומן באדוורדס ותמיד נצטרך ל'פמפם' אותו בתקציב חודשי בכדי שמודעת העסק שלנו תופיע בהתאם למילות החיפוש שמשתמשים חיפשו, קידום אורגני הוא רכישת מיקום התוצאה לטווח ארוך ע"י שיפור תמידי של האתר מבפנים ומבחוץ:

     

     

    קרא עוד

    קידום ממומן ופרסום ממומן בגוגל

    קידום אתרים ממומן הוא קידום אתרים המתייחס למודעות הניצבות בצידי או בראש המסך בעמודי התוצאות של גוגל או באתרים שונים ברשת של גוגל, באפליקציות, ובאתרים המספקים לה שטחי פרסום (רשת המדיה). 

    קרא עוד

    פרסום בפייסבוק

    איך הכי נכון להגיד? : 'פרסום בפייסבוק' או 'שיווק בפייסבוק'? איך שלא תנסחו, פייסבוק הפכה להיות רשת שיווק אגרסיבית בכל הקשור לפרסום עסקים קטנים וגדולים. ישנם עסקים מסויימים שהיא אף מועילה יותר מפרסום ממומן בגוגל.

    שיווק ברשתות חברתיות היא טכניקת שיווק המתמקדת ברשתות החברתיות השונות כגון פייסבוק, פינטרסט, גוגל פלוס ולינקדין. העיקרון המנחה את המשווקים הוא שמכיוון שחלק גדול מהגולשים כיום מבלים חלק נכבד מזמנם ברשתות אלו,…

    קרא עוד

    קצת עלינו

    אראדון בניית אתרים היא קבוצה של מספר עסקים שהתאגדו להיות ההרכב המושלם של :

    פתרונות בעולם האינטרנט לכל סוגי העסקים. המומחיות שלנו מתמקדת בליווי עסקים אל תוך עולם האינטרנט, מרגע הולדת המותג ועד לרגע בו הוא מוכן להישלח החוצה אל מנועי החיפוש ואל כל אותן רשתות חברתיות שהאינטרנט באדיבותו הרבה מספק לנו.

    פרטי התקשרות

    טלפון:                         072-393-4523

    דוא"ל:                        info@aradon.co.il

    טופס יצירת קשר

    ניתן למלא את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם: